Oppfordring til alle medlemmer

Postet av Styrerom - EIF Hovedstyre den 12. Mai 2020

Hei alle sammen!

Oppfordring til alle medlemmer;

Vi i EIF gjør alt hva vi makter for å komme i gang igjen med treninger og for å holde klubben flytende økonomisk. Selv om all drift opphørte hos oss over natten, gjorde ikke utgiftene det. Dette er utfordrende, men vi skal få det til!

Vi ser at vi har, for oss, store beløp til gode hos mange av våre medlemmer. Beløpene stammer i all hovedsak fra treningsavgift/medlemskontingent. Disse pengene går til blant annet vedlikehold, baller, kjegler og annet utstyr vi er avhengige av for å kunne gi barn og unge i Enebakk et godt og ikke minst trygt treningsmiljø.

Ønsker du å støtte EIF; vær så snill, logg deg inn på minidrett.no (eller app) og se etter om du kan ha glemt å betale.

Vi har selvsagt forståelse for at mange kan ha fått økonomiske utfordringer som følge av tiden vi er inne i, og minner derfor om at man kan søke Enebakk kommune om støtte til nettopp denne type ting.

Hjelp oss slik at vi kan gi nettopp ditt barn en trygg treningshverdag, også i morgen.

Tom Anders Solberg
Leder EIF