Årsmøtedokumenter

Postet av Enebakk Idrettsforening den 14. Mar 2024

Årsmøtedokumentene finner du ved å følge denne linken her

Årsmøte 2024

Postet av Enebakk Idrettsforening den 20. Feb 2024

Styret i EIF har den glede av å inviterer alle medlemmer som fyller 15 år i 2024 år til årsmøtet 2024.

Møtet avholdes på StrEIFinn torsdag 21 mars kl 1900.

Frist innkomne saker er satt til 7 mars. Sakene kan sendes på e-post til  dl@enebakkif.no og merkes med årsmøtet 2024.

Velkommen !

Romerike Sparebank inn som hovedsponsor

Postet av Enebakk Idrettsforening den 25. Jan 2024

I dag inngikk vi en historisk avtale med Romerike Sparebank, som nå blir hovedsponsoren til Enebakk Idrettsforening. Med denne avtalen på plass kan foreningen se frem til økt støtte og ressurser som vil bidra til videre utvikling og vekst.

Romerike Sparebank vil pryde klubbens drakter og ha reklameskilter på foreningens arenaer.

De vil også bidra til finansieringen av viktige tiltak og prosjekter som vi tidligere ikke hadde hatt mulighet til å gjennomføre.

Dette samarbeidet gir oss trygghet og mulighet til å styrke tilbudet til alle medlemmene i foreningen. Vi er svært glade for at Romerike Sparebank har valgt å bli vår hovedsponsor, og vi ser frem til et fruktbart samarbeid som vil hjelpe oss med å nå våre målsettinger. Med deres støtte kan vi skape enda større idrettsglede i lokalmiljøet.

Vi gleder oss til å jobbe sammen med Romerike Sparebank for å videreutvikle Enebakk Idrettsforening og tilby enda bedre treningsmuligheter og arrangementer for våre medlemmer. Vi ser frem til et langsiktig samarbeid som vil bidra til å styrke idretten i Enebakk.

Løypekjøring

Postet av Enebakk Idrettsforening den 24. Jan 2024

Enebakk idrettsforening står for all løypekjøring i Flateby.

Vi har en fin gjeng med frivillige som bruker sin tid på å lage flotte skiløyper med utgangspunkt i Streifinn.  Løypenettet er koblet opp mot Skiforening og Rælingen kommune sine løyper. Tar du utgangspunkt i Streifinn får du tilgang til mange mil med flotte skispor.

Denne sesongen har det vært en økning i antall skientusiaster som benytter seg av løypenettet vårt, og vi er takknemlige for all støtte vi får for å opprettholde og forbedre skiløypene i Enebakk. Alt bidrag er velkomment og går direkte til å dekke kostnader knyttet til løypekjøring og vedlikehold av utstyr.

Se hva Enebakk avis skriver her

Åpningsfest Turbofjøla

Postet av Enebakk Idrettsforening den 27. Des 2023

Velkommen til åpning av årets sesong i bakken.

Vi har laget masse snø, blandet med nydelig puddersnø og nydelig vær ønsker vi velkommen kl 1300