Enebakk Høst cup 2017

Postet av Enebakk IF - Fotball den 20. Apr 2017

Enebakk fotball har gleden av å invitere til fotball fest på Vidotta Kunstgress i Oktober.

Den 14 og 15 oktober så sparkes Enebakk Høst cup i gang og det er første gang det arrangeres høst cup i Enebakk. Men vi har lang tradisjon ved å arrangere cuper og turneringer.

Årets cup som er den første i rekken av mange spilles det 5'er fotball.

Det inviteres lag fra Oslo, Akershus, Buskerud og Østfold slik at muligheten for å treffe nye lag er tilstede. Akershus og omegen har et stort antall fotball lag for aldersbestemte klasser, og vi ønsker å samle så mange som mulig til en sportslig og sosial helg her i Enebakk.

Alle spillere født 2010-2005 vil bli premiert og premie utdelingen vil foregå umiddelbart etter at siste kamp i hver pulje er ferdigspilt. Vi tør å si at vi har den kuleste premieutdelingen i Akershus. Spiller født 2004 og 2003 spilles det sluttspill og vinnerlaget i finalene vil få premier samt lagets spillere. Det vil også bli kåring av banens beste spiller i finalen.

Gjennomføring Turneringen spilles etter NFF’s regler for 5’er fotball. Hvert lag garanteres minimum 3 kamper.

Alle dommerne våre har klubbdommerkurs og noen har rekruttdommerkurs.

Påmelding Påmelding: https://profixio.com/reg/enebakk-host-cup-2017

Påmeldingsfrist: 30.september 2017 Kr 500,Påmeldingen er gyldig når betalingen er registrert.

For evt spørsmål send mail til fotball@enebakk.org